Роль ГПД у дистанційному навчанні молодших школярів

Процес навчання безперечно є одним з найцікавіших занять. Проте окремим викликом для кожного учасника освітнього процесу став карантин, спричинений COVID-19. Відвідування закладів освіти стало неможливим, а перед педагогами постало непросте завдання – як організувати для молодших школярів комфортні умови для навчання і виховання, а також відпочинкудистанційно.

Група продовженого дня – це форма навчального процесу, яка включає в себе під керівництвом вихователя, оздоровчу програму, широку, різноманітну роботу з естетичного виховання, організацію активного відпочинку.

Проте через карантин вже третій місяць поспіль група продовженого дня працює за іншими індивідуальним планом, який охоплює різні напрямки роботи: самоосвіта та перегляд нормативних документів вихователем ГПД, розробка дистанційних завдань учням, онлайн спілкування за допомогою чату у додатку «Viber»з учнями, батьками, а також співпраця з командою вчителів початкових класів Шклівської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Мар’яна Корчака.

Головне завдання вихователя під час дистанційного навчання –це створення атмосфери взаєморозуміння, взаємодопомоги та можливості самореалізації кожної дитини в складних умовах сьогодення. Дуже важливо у цей час налагодити контакт з батьками та допомогти їм організувати найсприятливіші умови для навчання та відпочинку молодших школярів. Спонукатибатьків так побудувати спілкування зі своїми дітьми, щоб воно сприялоформуванню посидючості, наполегливості та організованості в ігровій, трудовій, художньо-продуктивній та навчальній діяльностях. За допомогою двосторонньої співпраці цього вдалось досягти.

Під час дистанційного навчання учні групи продовженого дня не лише отримують допомогу у засвоєнні вивченого навчального матеріалу, а також з допомогою батьків беруть участь у онлайн руханках, що їх організовує Міністерство освіти та науки на YouTube-каналі MON UKRAINE, багато дізнались про відзначення видатних подій і свят, вивчили традиції, звичаї і обряди національної спадщини українського народу, засвоїли правила здорового харчування, дізнались про важливі заходи із охорони здоров’я, вивчили правила техніки безпеки в побутіта на дворі, здійснили віртуальні подорожі у природу.

Окрім важливої інформативної складової, учні групи продовженого дня працювали у віртуальних майстернях із виготовлення різноманітних творчих робіт, організували пізнавальний флешмоб – «Мій домашній улюбленець», а також створили справжнє віртуальне свято до Дня матері – «Дарую свою любов мамі!».