Педрада дистанційно. Проблема  активізації пізнавальної діяльності учнів

Проблема  активізації пізнавальної діяльності учнів була, є і буде актуальною завжди. Від її розв’язання залежить ефективність навчальної діяльності, розвиток  інтересу до навчання.

 18 березня на засіданні педагогічної ради учителі англійської  мови обговорювали шляхи активізації навчального процесу на уроках англійської мови у 1-4 класах.

Директор школи Дубик О.В. проінформувала присутніх про стан викладання та рівень навчальних досягнень з предмета.

Чернецька В.О. поділилась думками про роль наскрізних ліній  в освіті й за допомогою відеопрезентації показала, як реалізовує їх на уроках.

Мисько А. Р. підготувала змістовну презентацію про формування позитивної мотивації на уроках англійської мови. Із досвідом роботи з цього питання поділилась Труба В.Г., яка вказала на переваги методики викладання англійської мови у НУШ. Другим  було питання про визнання результатів підвищення кваліфікації учителів.

Ольга Василівна подякувала усім за плідну  роботу та якісну підготовку до педагогічної ради.