Про затвердження рішення педагогічної ради від 24.01.2024

ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Шклівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
імені Мар’яна Корчака
Новояворівської міської ради

НАКАЗ

24.01. 2024                        смт Шкло                             №

Про затвердження рішення педагогічної ради Шклівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. М.Корчака від 24.01.2024

Згідно з рішенням педагогічної ради від 24.01.2024 року (протокол №8),

НАКАЗУЮ:

1.Затвердити рішення педагогічної ради від 24.01.2024 з питання «Аналіз самооцінювання напряму «Управлінські процеси», висновки та рекомендації, шляхи вдосконалення освітньої діяльності в процесі розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти».
2.Адміністрації закладу освіти:
2.1За потреби внести зміни до Стратегії розвитку закладу, враховуючи результати самооцінювання, специфіку та умови діяльності закладу освіти, засади державної політики у галузі освіти, нормативно-правові акти, які регулюють діяльність закладу освіти, оприлюднити її на сайті закладу освіти.
2.2.Здійснювати детальний аналіз річного плану закладу з метою внесення коректив.
2.3.Кожного року проводити самооцінювання якості освітньої діяльності.
2.4.Формувати відносини довіри, прозорості, дотримання етичних норм, зокрема, налагодження комунікації між учасниками освітнього процесу.
2.5.Систематично розглядати на засіданнях педагогічної ради, методичних комісій питання дотримання педагогами та здобувачами освіти закладу норм академічної доброчесності.
2.6.Планування інформаційних та просвітницьких заходів для формування негативного ставлення до корупції учасників освітнього процесу.
2.7.Враховувати думку здобувачів освіти при розробленні розкладу навчальних занять.
2.8.Організувати надання методичної допомоги педагогам при складанні календарно-тематичного планування з урахуванням умов освітнього процесу, відповідно до освітньої програми закладу освіти.
2.9.Вивчати позитивний практичний досвід педагогів, які впроваджують особистісно-орієнтований та компетентнісний підходи.
2.10.Аналізувати результати навчальних досягнень здобувачів освіти з метою відстеження факторів впливу та розроблення можливих шляхів підвищення якості освіти в закладі.
2.11.Створити умови та забезпечити реалізацію індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти, які бажають опанувати навчальний матеріал у власному темпі, шляхом вибору ними видів, форм і темпів здобуття освіти.
2.12.Популяризувати інформаційний простір для соціокультурної комунікації всіх учасників освітнього процесу через вебсайт закладу, соціальні мережі, месенджер забезпечити конструктивну взаємодію між батьками, вчителями, здобувачами освіти на засадах педагогіки партнерства.
3.Спрямувати діяльність педагогічної ради, методичних спільнот учителів на вирішення таких питань:
– впровадження в освітній процес компетентністного підходу та формувального оцінювання здобувачів освіти;
– запровадження оцінювання, спрямованого на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями;
– продовження розроблення критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти при виконанні обов’язкових видів робіт та адаптації їх до критеріїв оцінювання, затверджених МОНУ;
– реалізації корекційної складової освітнього процесу відповідно до індивідуальних програм розвитку дітей та індивідуальних навчальних планів;
– використання різних форм організації освітнього процесу;
– освоєння нових підходів до використання інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення навчальних занять, зокрема онлайнових сервісів, мобільних додатків, які дозволяють створювати інтерактивні вправи, тести, вікторини, опитування, обговорення.
4.Педагогічним працівникам:
4.1.Використовувати освітні технології, спрямовані на формування ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти.
4.2. Використовувати онлайн-сepвіси, мобiльні додатки, якi дозволяють створювати інтерактивні вправи, тести тощо.
4.3.Розробляти для здобувачів освіти завдання, орієнтовані на творчу складову, що сприяють оволодінню здобувачами освіти ключовими компетентностями та запобігають списуванню, ґрунтуються на використанні життєвого досвіду дитини і спрямовані на практичне застосування набутих компетентностей, наданні здобувачам освіти права самостійно обирати рівень контрольних та домашніх завдань.
4.4.Проводити ґрунтовний аналіз результатів навчальних досягнень здобувачів освіти (семестрового, річного оцінювання, державної підсумкової атестації) та виявлення факторів впливу на результати навчання здобувачів освіти.
4.5.Здійснювати взаємовідвідування навчальних занять та обмін досвідом роботи у різних формах.
4.6.З метою підвищення позитивного іміджу закладу освіти, забезпечення професійного зростання педагогічних працівників, популяризації власного досвіду, розміщувати методичні розробки, створені педагогами, на сайті закладу освіти та інших освітніх ресурсах.
4.7.Пройти онлайн курси з проблемних питань.
5.Дотримуватися в закладі освіти учасниками освітнього процесу (педагогічними працівниками та здобувачами освіти) засад академічної доброчесності.
6.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор           Ольга ДУБИК

Виконавець: Н.Коваль (5-05-32)

З наказом ознайомлені на засіданні педагогічної ради 24.01.2024