Інноваційні підходи у навчальному процесі

26 березня 2024 року на засіданні педагогічної ради педагоги нашого закладу вели дискусію про творче використання методу проєктів на уроках географії.

Своїм досвідом із цього питання ділились Грет Л.П., Шот М.М., Шавало Н.Д. Виступаючі зазначили, що використання цього методу робить урок цікавішим, розвиває мотивацію, особистісні і соціальні навички. Найбільше діти люблять працювати над дослідницькими, рольовими, ігровими, інформаційними проєктами.

Литвин Н.В. та Лещик В.Р. говорили про самоосвітню діяльність педагога як необхідну умову формування професійних компетентностей вчителя НУШ. Детально зупинились на формах самоосвіти, на системі самоосвітньої роботи педагога.

Також розглянули ряд інших організаційних питань. Дякуємо творчій групі педагогів за змістовну та якісну підготовку до засідання педагогічної ради, усім педагогічним працівникам за активну участь в обговоренні важливих питань.