Завдання профорієнтаційної роботи цілком збігається із завданнями загальноосвітнього закладу, визначеними Законом про освіту. Це підготовка здобувача освіти до обґрунтованого вибору професії, що задовольняє як особисті інтереси, так і суспільні потреби. Вона містить такі види профорієнтаційної діяльності, як професійна інформація та професійне виховання, консультування.
Практичним психологом М. Сенютою протягом І семестру були проведені такі заходи:
- “Вільний час – простір для розвитку здібностей” – на дану тематику проведена профорієнтаційна бесіда із здобувачами освіти 9-А, 9-Б, 9-В, 11-А, 11-Б класів. Практичний психолог спрямовувала та заохочувала дітей до позитивної діяльності, підвищення культурного рівня, фізичного удосконалення, саморозвитку. Під час бесіди діти склали індивідуальну асоціативну карту соціальних зв’язків, пройшли анкетування ” Мій вибір”, переглянули відео “Мистецтво бути собою”;
- За участі фахівців ДНЗ «Художнє професійно-технічне училище ім. (Й.П. Станька» ЗНВР Плесак С. М, практичного психолога Покрищук М.О) та Новояворівського МРЦ (Гнатушок І.М.) відбулися профорієнтаційні онлайн-зустрічі для дев’ятикласників. Метою профорієнтаційних уроків було ознайомлення із наявними професіями та давніми традиціями Яворівщини: яворівським розписом та різьбою.