Відповідно до річного плану 15 листопада на черговій педагогічній раді Шклівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. М. Корчака були розглянуті наступні важливі питання:
1. Формування дослідницьких умінь на уроках біології та хімії через поєднання інтерактивних і мультимедійних технологій. Вчителька біології Лаба Г.І. ознайомила присутніх з ефективними методиками, які дозволяють розвивати в учнів навички наукового пошуку, аналізу даних та презентації результатів. Поділилася досвідом проведення досліджень у лабораторних, домашніх умовах з учнями різних вікових категорії. Застосування дослідницького методу навчання дозволяє більш ефективно формувати в здобувачів загальної середньої освіти не тільки предметні, а й ключові компетентності, надавати міжпредметні знання, сприяти розвитку вмінь і навичок.
2. Соціалізація школярів в умовах війни: психологічні аспекти, практичні технології та індикатори успішності. Соціальний педагог Курчик І.В. наголосила на важливості створення в школі безпечного середовища для учнів та надання їм необхідної психологічної підтримки. Оцінюючи поведінку вихованців, ми допомагаємо їм розібратися в соціальній важливості їхніх вчинків, крок за кроком розширюємо їхні уявлення про добро і зло, застерігаємо від конфліктів з навколишніми, допомагаємо на практиці засвоювати моральні норми. Вчинки дітей не слід засуджувати або схвалювати, їх треба аналізувати й розуміти.
3. Регіональне замовлення на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2025 році при ЛОІППО. Обговорено пріоритетні напрямки та перелік програм підвищення кваліфікації. Рішенням педагогічної ради було затверджено план підвищення кваліфікації педагогічних працівників при ЛОІППО на 2025рік.
4. Про визнання/невизнання документів про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу. Уточнено процедури та критерії визнання таких документів та визнано 31 сертифікат підвищення кваліфікації.
5. В різному були розглянуті поточні організаційні питання.
За результатами обговорення ухвалено конкретні рішення, спрямовані на підвищення якості освітнього процесу та підтримку професійного розвитку педагогів.