Звіт роботи МК вчителів математики, інформатики та фізики

Звіт роботи МК вчителів математики, інформатики та фізики за І семестр 2022-2023 н. р..

Робота МК вчителів математики, інформатики і фізики проводиться відповідно із темою: «Компетентністна спрямованість освітнього процесу на підвищення якості знань школярів шляхом створення сучасного освітнього середовища». Метою якої є «формування високоосвіченої, ініціативної суспільно активної особистості, спроможної реалізувати себе в різних сферах сучасного суспільства».

На першому засіданні (5 вересня 2022р.) опрацювали інструктивно – методичні рекомендації МОН України щодо викладання предметів фізико – математичного циклу в умовах воєнного стану, інструкцію з ведення ділової документації, критерії оцінювання. навчальних досягнень здобувачів освіти 6-11 класу, ведення шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Розглянули і затвердили календарні плани вчителів на І семестр.

Всі педагоги долучилися до проведення предметних олімпіад.

Учні таких вчителів як: Чікель Г.С., Хомечко М.П., Гнатовськоі М.С., Ванцури Г.К. стали переможцями олімпіад І етапу ІІ туру. Учні: Бодневич І.І., Никиль У.Є., Капінас Н.Я. – переможцями ІІ етапу ІІ туру.

Вчителька фізики Шавало М.С. залучила своїх вихованців до Інтернет-олімпіади з фізики на платформах « На Урок» і «Всеосвіта», де учні також стали переможцями.

Гнатовська М.С. організувала підготовку і проведення конкурсу «Бобер» у нашій школі.

Ванцура Г.К. провела відкритий урок з математики «Відношення. Маштаб» на дистанційній платформі Coogle Classroom (meet).

Чікель Г.С. провела урок геометріі «Вертикальні і суміжні кути» на свіжому повітрі на подвір’ї школи.

На другому засіданні обговорили питання:

1. Підвищення науково-теоретичної підготовки учителів дисциплін фізико-математичного циклу.
2. Удосконалення методичої підготовки вчителів, підвищення якості навчально-виховного процесу.
3. Організація позакласної роботи з предметів: математики, інформатики, фізики.
4. Організація індивідуальної науково – методичної роботи.

У межах проекту «Базові та похідні компетенції» Чікель Г.С. провела навчання на платформі «Нові знання», де всі педагоги навчилися створювати і працювати з електронними журналами.