Звіт роботи МК вчителів англійської мови за І семестр

Вчителі англійської мови приймали активну участь у роботі МК: готували доповіді, проводили відкриті уроки, заходи, старанно виконували свої доручення.

На І засіданні МК педагоги обговорили план роботи на 2023/2024 н.р., програми, вивчили нормативні документи, які регламентують роботу вчителів іноземної мови.
Педагоги також опрацювали та обговорили методичні матеріали:
а) методичні вимоги до сучасного уроку;
б) методичні рекомендації щодо заповнення класних журналів, критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземної мови;
в) реалізація календарно-тематичного планування;
г) організація дистанційного навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти;
д) ознайомлення з особливостями організації освітнього процесу в контексті реалізації концепції НУШ;
е) ознайомлення з форматом НМТ з англійської мови та про підготовку обдарованих здобувачів освіти до І та ІІ турів олімпіад з англійської мови.

І етап олімпіади з англійської мови проводився у жовтні 2023 року. В ній брали участь здобувачі освіти 8, 9, 10 та 11 класів. У І турі ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади школярів брали участь 9 та 11 класи. Учасникам були запропоновані завдання, де перевірявся рівень сформованості умінь та навичок говоріння та письма. Панасюк О. (9 – В клас), учитель Лаврик Н. В., посіла 3 місце у ІІ турі Всеукраїнської олімпіади школярів.

У грудні відбулись методичні зустрічі вчителів англійської мови на тему «Статус англійської мови в Україні». Педагоги послухали доповідь Лаврик Н.В. на тему «Застосування англійської мови в Україні». Труба В.Г. розповіла про особливості НМТ 2024. Вчителі обмінялись досвідом щодо підготовки здобувачів освіти до НМТ.

В період з 11.12.2023 по 15.12.2023 у Шклівському ЗЗСО І – ІІІ ступенів ім. М. Корчака проходив тиждень англійської мови. Мета: формувати в учнів позитивне ставлення та інтерес до вивчення англійської мови; сприяти формуванню комунікативних умінь: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову; вчити застосовувати на практиці набуті знання засвоєних під час уроків; тренувати та залучати здобувачів освіти до підтримання діалогу; формувати розуміння важливості вивчення англійської мови, як міжнародної мови спілкування; вчити логічно викладати свої думки співрозмовнику та публічно виступати перед аудиторією; розвивати уміння розуміти пісенний матеріал; заохочувати школярів до роботи над собою, самоудосконалювати та поповнювати словниковий запас; оволодіння знаннями про культуру та традиції англомовних країн; виховувати поважне ставлення до всіх людей, різних культур та національностей.

Протягом тижня були проведені наступні заходи: А. Мисько провела відкритий урок у 2-Б класі на тему «Parts of the Face». Нова українська школа покликана не лише давати знання, але й допомагати школярам розвивати ключові життєві навички, зокрема вміння вчитися, критично мислити, розв’язувати проблеми, працювати в команді, спілкуватися, а також навчати методам роботи з інформацією та бути креативними.

Саме тому педагог зосередив основну увагу на завданнях, які сприяють розвитку творчих здібностей молодших школярів, підвищують мотивацію до вивчення англійської мови та покращують мовленнєві навички як основного механізму комунікації. Функції мови та мовлення розвиваються в процесі спілкування.

Мову потрібно вивчати через мовленнєву діяльність. На уроці були представлені всі види мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, письмо та говоріння, у відповідності з програмними вимогами.

Завдання були досяжними для дітей, але водночас стимулюючими. Особлива увага приділялася говорінню. Діти описували себе, своїх матерів та героїв українських мультфільмів, використовуючи граматичні структури ‘have got’ та ‘has got’. Кожен молодший школяр був активним учасником уроку, відчував себе вільним та комфортним, і брав активну участь на уроці.

В рамках проведення тижня англійської мови у 7-В класі ( учитель Чернецька В.) відбувся захід «Christmas party», де здобувачі освіти підготували презентації і розповіді про традиції святкування Різдва у Великій Британії та Україні. Учні слухали та співали англійські різдвяні пісні та декламували вірші. Школярі 6-В класу( учитель Мельник Л.) мандрували «Країною Розваг».

Зупиняючись на кожній із зупинок, проявляли знання , кмітливість, винахідливість , допомагали один одному, щоб виконати дане завдання . Цікаво провели підсумковий урок з теми «Career choices» учні 9-B класу (учитель Лаврик Н. В.) Вони запропонували свій власний Quiz здобувачам освіти 10- Б класу на тему «How do I figure out what career to choose?», який пов’язаний з вибором майбутньої професії, їх здібностями та навичками. Головне, що результат дослідження позитивний – більшість учнів старшої школи мають всі шанси отримати хорошу професію після її закінчення.

Новорічне караоке відбулося на уроці англійської мови у 4-А та 4-Б класах (учитель Лаврик Н.). З великим задоволенням учні співали різдвяні пісні, поринувши у атмосферу свята та веселощів.

Молодші школярі довели, що вчити англійську можна не лише читаючи книги, виконуючи граматичні вправи, але і через пісні та караоке.

Мета досягнута, всі заплановані заходи проведено. Здобувачі освіти не лише перевірили, закріпили, поповнили знання з англійської мови, а й довели, що навчання може бути легким та цікавим.

Отже, МК вчителів англійської мови за І семестр працювала згідно з планом. Роботу можна вважати задовільною.